Lördag, finally!

Utgång ikväll! Börjar tagga redan nu, känner att det kommer bli en bra kväll :) Vi blir nog några stycken i alla fall! Hur taggad på utgång som helst! Känns verkligen som det va evigheter sen jag va ute sist :p Så ikväll, då jäklar! Vi ska köra järnet ;) Taggad till tusen! Och ju närmre kvällen vi kommer, ju mer taggad kommer jag bli ;)

Har handlat lite muggar på second hand idag. Jättefina :) Längtar tills jag har mitt eget place så jag kan köpa massa roliga saker! ^^ Blev lite kläder med. Så nu har man handlat lite kul till sig själv och så väntas det utgång :) Perfekt! Blir förfest hos Indira så åker väl in vid halv 6 eller nåt. Fan vilken bra kväll det kommer bli hörrni! Men nu blir det lite film^^



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0