Ja men alla hjärtans dag idag då.

Idag är det alla hjärtans dag och den har spenderats med wii-spelande, film och pulkaåkning! Vi åkte upp till skolans backe och åkte med Loke. Satan va kul det va! Det va nog jag som tyckte det va roligast, haha :p Sen va det lunch och på eftermiddagen kom Mats för att hämta Loke. Och med sig hade han Nea^^ Så kul att få träffa den lilla sötnosen med, även om det bara va under en timme. Hon är så underbar :) Men nu är de hemma hos sig. Och vi har käkat älg-rostbiff med potatisgratäng och bea! Hur mums som helst :) Dock har jag ont i magen nu.. Verkar som jag kommit in i en period då jag typ inte kan käka nåt utan att få ont :s Vill inte! Det göra väldigt ont...:(

Ikväll på tv som är ett måste!: Prodject runway och Harper's island. Sen får vi se om det blir Wallander eller nåt. Förresten! Mormor har stickat klart min mössa nu^^ Så underbart mysig. Tack mormor <3 Nu ska jag vila magen.. Hoppas alla mina hjärtan haft en bra alla hjärtans dag :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0