Inte vilken tisdag som helst.

Blev inget inlägg igår. Vet inte varför, blev inte bara så helt enkelt. Va in tills stan igår och skrev på papper för jobbet. Och så träffade jag även den den nya pojken som jag ska börja jobba med och hans familj. Så söt liten 4årig pojke :) Och hur trevliga föräldrar som helst, verkligen! Söt lillebror med på 1½ år och en till som kommer i april. Kommer nog bli hur bra som helst tror jag :) Ska till dem på tisdag och hälsa på och planera lite jobbtider. Blir i alla fall 25 timmars jobb i månaden :) Men kommer dock inte få min första lön förrän i mars :s Det suger ju lite. Men men..

Ojoj va jag har mycket i mitt huvud just nu. Tänk att det skulle bli så mycket att tänka på av att bli klubbledare. Okej, inte bara det, man ska ju starta upp det här nya med och det tar ju lite plats i huvudet med. Men det ska nog gå ihop. Tror jag. Hoppas jag.

Ååh! Harper's island. Så jäkla bra serie! Går på tv400 på söndagar. Men jag orkar inte vänta så inatt hade jag marathon och idag såg jag de sista avsnitten :p Har suttit som nålar! Va jag inte mörkrädd innan så blev jag det av den serien. Fast visserligen så va jag ju mörkrädd innan.. Jaja ni fattar! Men har ni inte sett den serien så gör det för tusan! Händer saker hela tiden och man kan bara inte sluta titta.

Semla har jag ätit idag med! Såklart ;) Det är så gott. Men mätt blir man, orkar ju fan knappt äta en hel. Men lillsyster kan proppa i sig två stycken efter varandra bevisade hon. Vars tar allt vägen!? Och att hon orkar. Jag fattar ingenting :p Men hoppas ni har en bra fettisdag allihopa och att ni äter eller har ätit mumsiga semlor^^ Nu
ska jag dö i min säng och släppa allt för en stund.





<3



Kommentarer
Postat av: Annelie

Grttis :) 25 timmar är verkligen bättre än ingenting :)du kan få typ 100 timmar av mig.. (jobbar ca 200 timmar i månaden på sommaren och ca 150 nu på vintern..) :)

2010-02-17 @ 10:04:01
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: Indira

Va roligt att höra om jobbet, kommer bli super detdär :)

2010-02-17 @ 12:06:09
URL: http://indiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0