Huvudet hänger inte riktigt med.

Mår inte så bra idag heller. Känner mig febrig och bihålorna är inte på topp. Men ikväll är det lasergame med ungdomsgruppen. Så det blir att knapra alvedon idag med så att man orkar. Sen om jag kommer spela eller inte, det får vi se. Men skulle ju va grymt kul. Så vi får se hur jag mår.

Sitter och kollar på Solstorm. Rätt bra. Har läst boken för flera år sen så tyckte det va dags att se filmen. Nu när man ändå har tid liksom. Har glömt hur den slutar. Kommer inte håg så mycket från boken. När jag kollat klart ska jag laga god spagetti med köttfärssås^^ Har inte så mycket ork men middag behöver vi! Och det är ju väldigt simpelt att göra köttfärssås, hehe.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0