Hmfh..

Ja men trevligt att man vaknar och känner sig sämre än igår... Usch! Hatar verkligen att vara sjuk. Blir inge jobb för mig idag. Typiskt.. Får se om jag kan jobba imorn. Vill ju inte smitta ner nån av barnen. Hoppas en lugn dag kan göra mig friskare.

Ikväll kommer bror, Maria och lilla Tyr :) Så kul att äntligen träffa dem igen! Ska laga middag tills de kommer. Kul att de stannar några dagar med :) Söta, underbara Tyr <3 Fasters älskling! Önskar man kunde hinna träffa han mer än va vi gör, verkligen. Han har säkert vuxit massor sen vi såg han sist. Plutten^^ Så ser fram emot det. Även om jag inte är frisk.

Nu ska jag försöka ta ork till mig och dammsuga mitt rum så det är rent och fint tills de kommer. Det är ju ett plus. Min kropp är ju inte så sugen på att anstränga sig idag, men huvudet säger att den måste. Jag är ganska säker på att huvudet kommer vinna över kroppen.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0