Helvete asså.

Har så jävla ont i magen just nu. Har haft det sen klockan 9. Och har käkat både alvedon och min receptlagda medicin. Det vill fan inte funka idag. Skulle va så skönt att bara sova bort det men kan inte somna när jag har så här jävla ont. Hatar det! Och det här kommer man få dras med hela livet. Jag kan ju inte käka nånting utan att få ont. Inte vill det gå över heller. Fyfan.. Såhär vill man ju inte ha det. Hoppas jag kan sova snart. Är så trött men har så ont samtidgt. Ni ska veta att det nästan gör olidligt ont. Står fan inte ut med skiten. USCH!



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ush, krya på dig emma :)

2010-02-13 @ 08:22:08
URL: http://indiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0