Glädje!

Har precis bokat tid för tattuering! 23 mars ska jag till Stockholm och fixa det! Yes, fyfan va glad jag är nu :D Ska bli riktigt nice asså. Och när jag är där kanske man passar på att boka tid för tattuering nummer 2 ;) Jag är så glad så jag nästan spicker, wihoho! Det är på tiden att det blir av nu! :)

Ikväll ska jag laga mumsig middag till familjen. Sen efter det bär det av till Malin för lite fredagsmys med henne och Indira :) Det gillar vi! Imorn blir det också mys men med min kära Ellen :) Filmmys och god "cupido"sallad ska det bli ;) En hur bra helg som helst för en tjej som börjar bli ganska så förkyld. Inte känt nå smak sv det jag käkat idag, fyfan.. Hoppas jag kommer kunna känna smaken av min underbart goda mat jag ska laga ikväll!

Två till har "anmält" sig till kryssningen ;) Så nu är det Frida, Malin och Malin som ska åka med. Så kom ihåg, 7-8 juni nu tjejer! Blir troligtvis då. Vi kommer ha skitkul :D





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0