Fredagsmys med fina flickorna ♥

Nu är man hemma efter en supermysig kväll tillsammans med Malin och Indira :) Käkade smågodis, vindruvor och kollade på Snakes on a plane ;) "I'm tired of this motherfucking snakes on this motherfucking plane" Haha! Det va en riktigt kul kväll flickor, tack så mycket! Jag ska nog få er att se lite mer sckräckfilmer tillsammans med mig, då ni ;) Haha aaw, ni skulle sätt Malins söta (men knasiga) vovvsar^^ Så de höll på! Man får sig ett gott skratt :)



Jag, Malin, Malin, Frida och Indira = grym kryssning på min födelsedag!! :D
Gnatt!



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooooh de kommer bli så grymt ;D snake on a plane hihi.

2010-02-20 @ 12:33:03
URL: http://indiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0