Färgat hår!

Äntligen är utväxten borta. Känns riktigt bra. Nu är det bara klippning kvar. Blev en riktigt snygg blond färg faktiskt. Me like. Blev en tripp hem till mormor, hon hjälpte mig färga^^ Tack lilla mormor! Så nu behöver jag inte reta mig på mitt hår längre. Eller efter imorn behöver jag inte det i alla fall :p

Ska snart över till grannarna. Sista dagen för denna vecka. Men är ju bara ett par timmar så det funkar ju bra. Sen ska jag hem, fixa käk och sen blir det semlor! Hihi, jag är lycklig^^ Dock är jag mindre lycklig över att det snöar så förjävligt. Va är detta? När ska det sluta? Snart kommer man väl inte kunna ta sig ut ur huset ens. Det är inte ok. Alldeles för mycket snö. Nu är det dags att bli vår tycker jag. Och sommar snabbt efter det! Usch, denna äckliga snö.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0