Får dras med håret några dagar till.

Planen för idag va ju att jag skulle till stan och klippa mig. Men icke. Halv 11 fick man ett samtal från salongen. Hon som skulle klippa mig va sjuk. Perfect! Jag som verkligen sett fram emot att få håret klippt. Men fick i alla fall en ny tid på måndag. Okej då, bara att gilla läget. Men hade ju varit skönt att ha det gjort. Eftersom det blir utgång imorn med så hade det ju varit nice att vara lite snygg i håret. Well well.

Japp men utgång imorn! Malin och Malin, kul som fan! Ellen har inte bestämt sig än men jag håller tummarna hårt för att hon blir partysugen^^ Va ju typ hundratusen år sen sist! Grymt kul skulle det va :) Och M&M har man inte vart ute med på evigheter heller. Malin Eriksson, det va alldeles för länge sen vi sågs överhuvudtaget! Det är illa. Men nu jäklar :) Blir nog en bra helg! Tänkte ta det lugnt ikväll, har ju inte råd att gå ut två kvällar i rad. Sen ska jag få tag på Frida för jag har en idé! Så du kommer höra av mig snart :D



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0