En tripp till stan.

Hur trevlig lunch som helst blev det idag! Åh va kul det va att träffa Maria igen :) Måste bli oftare gumman! Kanske bio nån dag. Och så måste vi planera roadtrip till sommarn, right? ;) Hur nice som helst. Följde med en sväng upp på gamla jobbet med, träffade alla :) Eller alla som va där. Man saknar dem lite måste jag säga^^ Eller inte alla såklart, hehe. Men några. Fast vill inte tillbaka. Speciellt inte eftersom två av de "normala" ska sluta. Men Janne ville allt att jag skulle det :p Han ville att jag skulle komma tillbaka och sprida lite glädje :) Men han lyckades inte övertala mig, sorry.

Sen inhandlade jag några behövliga småsaker. Sen va ju ideén att jag skulle boka tid för tattuering, men de hade fullt upp på det stället jag va på och jag med mitt tålamod orkade inte vänta för hade fått vänta ett bra tag. Så tar det en annan dag istället. Det suger, men så kan det va!

Har kommit på va jag vill göra när jag fyller 20. Jag tänkte att jag ska ta med mig alla som vill på en kryssning! Och så ni inte förstår fel så betalar ju alla för själva :p Men jag tänkte att det kommer ske runt den 7e juni. Troligen en 24 timmars kryssning. Hoppas hoppas många är på och att ni nu inte bokar in nåt annat den 7e och 8e juni eftersom jag tror vi kommer åka då. Kan bli veckan innan också. Men följ med för tusan! Malin har redan sagt ja så jag slipper ju åka ensam i alla fall ;p Villa ha med mig många kära vänenr som kan fira min 20års dag!



<3


Kommentarer
Postat av: frida

jag hänger med på kryssningen!! :D

2010-02-19 @ 12:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0