En snöig men nice kväll (: ♥

Har kommit hem från Ellen nu. Fan va mycket snö! Lite jobbigt att köra när man inte ser va som är väg eller dike. Men det va en trevlig kväll hos Ellen :) Vi åkte och handlade till våran sallad först, sen blev det tillbaka och göra iordning. Fysatan så gott det blev^^ Vi kollada två filmer. Först blev det Wallander - dödsängeln (eller nåt sånt), den va riktigt bra faktiskt :) Men sen blev det bättre. Kollade på I am Sam. Ojojoj den va bra och gosh va ofta tårarna kom i den. Ja jag gråter till sorgliga filmer! Det är så det ska va. Det är en av mina nya favorit-filmer. Så har ni inte sett den så måste ni göra det! Skulle kunna se den igen nu på en gång. Sean Penn spelar så grymt bra. Sjukt bra.


Vi satt och snackade sen. Om allt mellan himmel och jord. Det va riktigt nice att kunna snacka om allt och inget. Ta igen lite :) Men nu har vi bestämt att vi ska ses oftare. Och så ska det verkligen bli :) Så ska Ellen med på kryssningen :D Det tycker jag mycket om :)

Åh fan i helvete va jag hatar min jäkla mobil. Knapparna funkar ju inte!! Måste skaffa mig en ny. Men måste vänta i alla fall en vecka. Usch och fy. Men man får försöka palla med det. Nu ska jag nog försöka sova snart. Tror jag.

Vet ni, vet ni!! På torsdag kommer min bror med familj hit och stannar veckan ut!^^ Känns som evigheter sen man träffade dem :o Det är inte okej. Så synd att de bor uppe i Hälsingland. Men nu kommer de hit och då så kommer jag inte ha tid för några andra nästa helg, sorry ;)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0