Efter fredagsmys kommer lördagsmys.

Ikväll blir det filmmys med Ellen! Vi ska göra hemmagjord cupido-sallad ;) Mumma så gott det ska bli! Så ska vi se lite bra film med. Kommer bli en grymt bra kväll, i know it. Den ska ju tillbringas med Ellen! Perfect^^

Men all denna snö gör mig ju inte på jättebra humör. Måste det komma mera? Jag tycker det räcker nu. Och kallt är det med. Tycker jag inte om! Sen så är väl humöret sådär med bara för att man sabbat sin mobil.. Fuktskadad like hell! Fan fan fan.. Ja så nu blir det att antingen ta det på försäkringen och betala självrisken eller köpa en annan mobil. Har min gaaamla just nu. Men den funkar ju inte knapparna på nästan så den kommer jag inte palla med länge. Så vi får se hur jag gör. Kanske köper en LG. Är det bra märke, nån som vet? Den såg snygg ut den jag kolla på i alla fall. Så vi får väl se. Åh, jag är så klumpig! Men så går det när man heter Emma! Tur att man ska umgås med Ellen ikväll så man blir på bättre humör :)



<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0