Busy.

Planering, planering, planering. Mail som ska skickas hit och mail som ska skickas dit. Ska hälsa nåt till en person och hälsa en annan sak till en annan person. Hur tror folk att jag ska komma ihåg allt? :p För jag har en känsla att jag inte kommer göra det. Men jag gör mitt bästa, absolut. Och hoppas självfallet på att jag kommer minnas allt! Har varit hemma hos Malin S och planerat inför våran nya verksamhet inom länet i sommar. Om det blir av (som jag hoppas). Är ju mycket som ska kommas ihåg och fixas. Men om vi båda lägger ner tid och verkligen ser till att saker blir gjort så ska det nog inte bli några problem :) Skulle ju va kul om det kunde bli en succé så det kunde fortsätta^^ Men som sagt, det blir ju ltie jobb. Inte för att jag har nåt bättre för mig, hehe. Så sitter här och funderar. Har skickat iväg lite mail. Och det är inte bara om den nya verksamheten utan även annat. Man har ju fått lite mer ansvar nu eftersom man blivit klubbledare och allt. Lite saker som måste fixas. Men vi är ju två, har ju Stina med ;) Det här kommer vi klara!

Skulle ha jobbat med Blixa idag men han va sjuk och låg och sov så det blev inget. Och tur på ett sätt för fick lov att skjutsa Sara för päronen hann inte hem. Och så fick ajg det städat i rummet med. Inte dumt det inte! Det va på tiden :p Nej men nu ska jag hjälpa med maten, dör snart av hunger!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0