Besök över natten!

Loke kom hit och stannar till imorn :) Stackars Nea är fortfarnade sjuk och ligger hemma. Och syster har precis fått reda på att hon har körtelfeber. Stackarna. Loke är bara lite snorig och småhostig. Han och jag har spelat wii, kollat film och spelat spel medans Sara och pappa v på fotbollsträning. Sen åkte han och jag och kollade på det sista av träninge. Blev käk när vi kom hem, sen skulle det såklart bli lördagsgodis ;) Och nu sitter han i soffan och halvsover. Sötnosen :) Han åker hem imorn vid 1 typ. Kul att ha han här! Men ja, det är ju synd att lillfia inte är här.

Nu sitter man här och myser med ett glas vin och inväntar Melodifestivalen. Har inte så höga förväntningar inför det men ska väl kolla i alla fall. Hade man inte varit barnvakt idag hade man nog haft filmmys hemma hos Ellen. Vi får ta den en annan gång, nästa helg kanske? Skulle va trevligt :) Ojoj, känns som att man kommer sova skapligt tidigt ikväll.. Är redan trött :p Sov dåligt inatt pga magen. Vaknade flera gånger :s Har känts konstigt hela dagen. Men helt okej faktiskt. Speciellt om man jämför med igår. Om man orkar kanske man ska kolla på skidskyttet efter Melodifestivalen. Men jag är trött. Det är jag verkligen. Men dags att piggna till! Snart börjar det.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0