Bara för att jag har lust.

Hur lång är du?
163 cm

Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Okej bra det"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms is the shit! Men ringa funkar väl det med.

När vaknade du i dag?
Typ 10-halv 11 tror jag.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Nåt jag verkligen minns som jag skrattade så otroligt mycket åt senast va åt Malins sms från *piiip*! Haha det va bland det roligaste (och det mest patetiska?) sms jag läst. Oj va jag skrattade! Haha :D

Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor och t-shirt.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Älskar barfota! Fast är det vinter och jag ska ut så föredrar jag skorna faktiskt ;p

Tycker du om att mysa/kela?
Ja men det är ju nåt av det bästa som finns jue! Jag spinner som en katt^^

Vill du ha barn?
Någon gång i framtiden, ja. Men just nu räcker det med syskonbarnen.

Har du någonsin åkt ambulans?
Nope, aldrig behövt!

Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder! Skor! Väskor! Örhängen! Sen gillar jag även att handla på mig typ koppar, glas och andra små fina saker till min framtida lägenhet!

Äger du dyrbara smycken?
Nja inte i penga-värde. Men dyrbara för mig finns det några :)

Vem är den roligaste människan du känner?
Men det va ju svårt! Jag umgås ju bara med roliga människor ;) Men en av de människor som verkligen alltid kan ge mig ett gott skratt vilket humör hon än är på är ju älskade Malin! Med henne skrattar man alltid gott. Haha.

Kan du byta olja på bilen?
Självklart!

Dansar du i bilen?¨
Ja men jag diggar loss ordentligt! Är det bra musik så är det ;)

Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Högstadiet... Jag hade två, Karin Andersson och Andreas Sjöberg.

Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Lite knepig fråga. Men måste faktiskt säga att det va min mormor. Jag hade kollat in ett linne jag ville ha men struntade i att köpa det, ville spara mina pengar istället. Sen nästa dag när man hälsade på mormor så hade hon köpt det åt mig^^ Gull-mormor!

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ringer ju inte så ofta, sms you know. Och beror på va det handlar om. Med de jag hör av mig till (även om det är via sms) är väl Malin och Ellen. Men jag hör ju oftast inte av mig, jag håller det lite mer inom mig.

Har du någon piercing?
Jo men visst, i tungan.

Civilstånd?
Singel :)

Är du fåfäng?
Jag kan ju inte säga att jag inte är det. Jag sminkar mig ju och tänker ju ofta på hur jag ser ut. Så jo.

Ångrar du någonting du gjort?
Hehe det finns mycket i mitt liv som jag ångrar, tro mig. Men jag tror att allt händer av en anledning.

Hur gammal är din pappa?
Han blir 53 år iår.

Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
En utomlandsresa med mina bästa tjejer!

Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
De få som läser vet nog redan det mesta skulle jag tro :p Men jag kan säga att jag har aldrig mått bättre än va jag gör just nu.

Svär du ofta?
För mycket!

Sverige när det är som bäst?
Grillning med polarna en varm sommarkväll.

Vad har du ätit i dag?
Frukost, lunch, middag.

Vad har du för utbildning?
Gick medieprogrammet med inriktning på radio på GUC i 3 år.. Ska söka vidare till hösten och skaffa mig mer utbildning :)

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Haha ingen aning.

Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Måste vara magen!

Vilken är din sämsta egenskap?
Otålig och blir lätt stressad.

Saknar du något?
Pengar!

Vad gör dig glad?
En kram, lite närhet.. Vänlighet.

Vad ska du göra i helgen?            
Jag ska bli frisk och ladda inför nästa vecka.

Vad är det knasigaste du gjort?
Vad gör jag som inte är knasigt? Haha. Gör så mycket så minns inte hälften.

 


<3


Kommentarer
Postat av: malinbanan

hahaha ja, kul att man kan få bjuda på ett skratt ibland ;) <3

2010-03-02 @ 11:46:10
URL: http://maliiintherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0