Arbetsförmedlingen, suck.

Vad hjälper de här mötena på arbetsförmedlingen? Ingenting känns det som. När jag satt på mötet där idag kändes det så onödigt. Allt de sa visste jag ju redan. Usch usch. Ge mig bara ett jobb så är jag nöjd sen. Tack.

Men mötet gick ju fort och sen blev det sen sväng in på Myrorna och fyndade en tröja! Och så blev det att fixa hårfärg med innan man åkte hem. Och det va en lång busstur hem. Brukar ta ca 40 min men idag tog det en hel timme. Men jag hann ju läsa massor i min bok så det va ju ingen fara egentligen.

Imorn ska jag äntligen färga håret! Fan så skönt. Gillar inte att ha utväxt. Och på fredag ska jag klippa mig. Väldigt skönt. Mitt hår växer ju så äckligt fort så luggen hänger i ögonen och det uppklippta växer ju bort på en vecka. Så nu är en sväng till frisören en mycket bra idé.

Men nu blir det tv. Hoppas inte strömmen går igen bara. Oooh! Kom precis på att jag har en vanilla coke i kylskåpet^^ Nu blev jag glad! Min kväll är nu gjord. Mumsmums.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0