Är glad och har ont. Hm?

Bästa helgen på länge. Blev filmmys igår med Frida, hur kul som helst :) Kollade Flickan som lekte med elden, Twilight, P.S. I love you och Silent Hill. Och Twilight va ju riktigt bra måste jag säga! Över mina förväntningar faktiskt. Och P.S. I love you va riktigt bra den med. Frida och jag drar till Irland så fort vi har pengar ;) Kollade även in nya serien Harper's Island på tv400. Där har vi en serie värd att kolla på! Söndagar 21.50, missa inte! Sjukt bra.

Men usch va mycket onyttigt det blev. Chips, godis, läsk och jag vet inte allt. Magen mådde inte så bra :p Men va skitkul att umgås så med Frida, vi hade det riktigt nice! Blev inte så jättemycket sömn eftersom man skulle upp och ta sig till Uppsala för att klippa sig. Finally! Det är skönt att ha det gjort :) Åkte hem sen. Fixade käk. Sen blev det årsmöte. Nu har man en del ansvar. Men det går nog bra :)

Ingen träning idag, fan :( Håller nog på att få nackspärr eller nåt. Stina tycker jag ska börja gå hos en naprapat, men har fan inte råd att gå regelbundet. Och att gå dit när man väl får on spelar ingen roll, det kommer ändå tillbaka. Va ju bara några veckor sen jag hade ont i nacken senast. Sen va det ryggen (svanken) och nu nacken igen. Och Inget vill ju hjälpa. Varken vetekudde, spikmatta, tigerbalsam eller nåt. Fyfan! Så går det när man är överrörlig i hela ryggen, svankar för mycket och all skit som nu är med mig rygg. Tycker inte om detta. Försöker ju träna upp ryggen, men är ju lite svårt när man har ont och inte kan träna. Suck. Nu ska jag snart sova. SKa upp 9 imorn och åka in till stan. Ska smida lite planer tillsammans med Malin S. "Jobb"grejer typ. Sen ska man hinna hem till innan 4 så man kan käka innan man ska över till Blixa och jobba med honom. Gnatt folket.



<3

Kommentarer
Postat av: frida

riktigt kul var det! :D irland here we come! ;D

magen har börjat blivit bra nu, faktiskt. xD men är inte så sugen på varken läsk, godis eller chips längre xD

2010-02-09 @ 13:20:12
Postat av: Anonym

ps i love you är sååå himla fin :)

2010-02-10 @ 12:37:23
URL: http://indiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0