Alvedon ♥

Idag va första dagen på jobbet med den nya pojken :) Jag känner att jag verkligen kommer trivas med den familjen! Hur trevliga som helst och hur gulliga barn som helst^^ De verkar gilla mig med :) Till och med katten som inte brukar gilla nytt folk, hehe. Trivs som fisken i vattnet! Tycker om mitt jobb :) Synd bara att det inte är så mycket timmar i månaden. Men ska skriva upp mig på vikarelistan på dagis i Alunda. Så kanske man får lite mer jobb :)

Ja men jag hade ju sönder min mobil här i helgen. Faaan. Men har fått tag på kvittot för den nu så kan få ut på försäkringen. Får se om jag får en ny, om det blir en annan modell av samma värde eller pengar. Bryr mig egentligen inte. Vill bara inte ha den som jag har nu! Blir tokig på den.

Känt mig sjuk idag. Har överlevt tack vare avledon. Man kände sig ju extra sjuk eftersom man skulle upp så tidigt imorse för att skjutsa Sara och hennes vänner in till Uppsala. De skulle därifrån med bussen till Kungsberget. Men man är ju en underbar storasyster, så va gör man inte ;) Hann sova en och en halv timme när jag kom hrm innan jag skulle åka och jobba. Bättre än ingenting. Nu är jag helt slut. Tror jag ska sova snart. Onödigt att ligga vaken. Ändå inget bra på tv. Imorn kan jag ta det lugnt. Måste orka med kvällen imorn, då blir det lasergame med våran ungdomsgrupp. Nice att vara ledare och får vara med på såna roligheter :D Ska bli skoj som fan! Så måste vila nu så jag orkar. Kommer ändå sluta med alvedon, men skönt att kunna vara utvilad.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0