...o vart är John Blund?

Nu har jag legat o försökt sova i typ 2 timmar. Ligger o nyser konstant. Sjukt! Kommer väl ta en evighet att skriva klart det här korta inlägget bara för att jag nyser hela jävla tiden. Jobbigt som bara den.

Man är ju inte på bästa humör efter en hel dag i sängen med feber o skit. Men man har ju tur att det finns folk omkring en som får en på bra humör ^^ Jag hoppas att jag inte blir sängliggande imorn, men skulle det hända så finns det säkert nån som kan liva upp stämmningen för mig ;p

Nya vänner är alltid trevligt ^^

Shit, nu börjar alvedonen sluta värka.. O jag får väl inte ta nån mer riktigt än :s Då måste jag verkligen försöka sova nu. Oh yes. Känns som att det kommer gå sådär, men ska göra mitt bästa! Kom igen nu John Blund, show me what you got!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0