Nästan så man blir lite skraj.. (?)

Ringde till vårdcentralen tidigt imorse o hade tur att få en tid kl 1 idag. Så det blev ett besök hos farbror doktorn idag. Så ännu en gång fick man gå igenom allt igen som man gjort så många gånger tidigare. Men det va en bra doktor jag fick denna gång som verkligen verkar vilja göra sitt bästa o försöka komma på va det kan vara för fel på mig. Så lämnade många rör med blod idag så blev riktigt yr o trött. De ska testa för en massa massa olika saker nu. Ta levervärden, kolla bukspottkörteln, gallan o jag vet inte allt. Han ville även kolla laktos igen. Ja vi får väl se va svaret blir. Men han va ju väldigt fundersam över de ställen där jag hade ont när han klämnde på magen. Han tyckte inte riktigt det gick ihop med va jag berättade så han visste inte va det kunde va som va fel. Man blir ju nästan lite skraj då måste jag säga.. Man vill ju ha svar så man vet vad man ska göra åt det, men man vill ju inte det ska vara nå fel..:/ Man får hoppas på det bästa! Vill inte må såhär längre, det är sjukt jobbigt.

Nu ska jag bara vila mig o min stackars mage. Är fortfarande yr efter att de snott en massa blod från mig. Ska försöka sova tidigt ikväll, imorn ska jag in o träffa Malin. Det blir kul (: Hoppas jag inte har ont imorn. Men kommer bli en bra dag imorn, sen på kvällen ska jag iväg o simma med Ellen! Men nu baaaara vila.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0