Måndag.

Mormor kom o gjorde mig sällskap idag. Vi bakade smaskiga morotskakor^^



Sen tog man det lite lugnt ute i solen, kollade på alla vårblommor som kommit upp (: o tro det eller ej, men vi har fått vitsippor här hemma ^^ Nu är det vår! (även om det kom snö/slask ner från himlen nyss)


Efter att mormor åkt hem gjorde jag ordning lite middag till mig innan jobb. Stekte ihop falukorv, zuccini o svarta oliver o till det blev det lite grönsallad o ärtskidor. Det blev riktigt mums^^ Typ det enda jag ätit för dagen med. Har ingen aptit idag heller men man försöker. Har jobbat lite nu men blir ju fan inge dans idag, mår inte helt bra än :/ Fortfarande ont i halsen, snorig plus att man nu har ont i magen. Inte ok!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0