Fullt upp.

Idag har jag bara gjort nytta! Diskat, städat o sen jobb på det. Plus att jag har bakat supergott bröd med gröna o svarta oliver i^^ Riktigt mycket mums! Så jag är nöjd med allt jag hann med. Nu är det bara slapp. Ligger o kollar på Lyxfällan. Inte så mycket bra på tv ikväll, hockeyn har gjort så att det inte är nån Criminal Minds -.- Jävla skit säger jag bara. Man är ju redan pisst över att det har snöat idag. Och den ligger kvar!! Så vill jag inte att det ska vara imorn. Nu måste det bli varmt o skönt aprilväder. Nästa helg är det ju valborg för tusan! Då vill vi ha sol (: Längtar som bara den tills dess! Men nej jag är supertrött känner jag. Imorn ska jag upp tidigt o skjutsa iväg lillasyster. Kanske sova snart...

Idag har jag känt mig lite glad faktiskt. Det har varit skönt. Det är inte varje dag. Verkligen inte. Ingen av er, mina vänner, vet nog hur dåligt jag mår ibland. Ganska ofta. Och jag vet inte vad jag ska säga om det heller. Kan inte prata om det. Vet inte vad jag sa säga. Inte alls. Svårt att prata om sånt. Speciellt face to face, så då lägger man på smilet. Jag har ju kul tillsammans med er, då känner jag mig glad det gör jag verkligen. Men är ändå inte lycklig. Nåt är det. Men som man säger, laugh now cry later. Det är så man får göra. Jag är inte gärna sårbar inför mina vänner. Nej nej. Men tillsammans med er, det är då jag mår som bäst!



<3

Kommentarer
Postat av: Malinbanan

Hjääärtat!!! Åh gumman, de gör ont i mig. Du måste visa dig sårbar för oss och du kan ALLTID prata, hursomhelst närsomhelst. Jag älskar dig på tok för mycket för att vilja se dig ledsen eller ens i närheten av det! :( Det här måste vi ordna. Du är aldrig ensam, ALDRIG. Kom ihåg det! Du finns i mina tankar all the time! Vi ska hitta skatten vid regnbågens slut! <3<3

2010-04-25 @ 22:04:42
URL: http://maliiintherese.blogg.se/
Postat av: Mallan

Emma gumman! Du måste tala om når du inte mår bra! Jag vill se dig glad och lycklig! du ska inte känna att du inte kan prata med oss! Det är bara ringa eller skicka ett sms! Jag finns här vilken tid på dygnet det än är!! Jag älskar dig men undernara vän!! <33

2010-04-26 @ 16:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0