Falling down.

Känner mig lite down idag. Vet inte om det bara är för att jag är sjuk som det känns jobbigt, eller om det kan vara något mer. Hur som helst.. Skit samma.

Är sängliggande idag. Mår inte så bra alls. Ont i magen som fan igår, trodde jag skulle avlida. Bättre idag men ändå inte bra. Plus att bihålorna gör ont. Men det som är värst är ju att det är sol idag. Ofc. Bara fint när jag är sjuk. Det är så typiskt.

Imorn måste jag vara frisk. Har jobb och sen dans. Missade ju dansen förra veckan så vill verkligen inte missa igen. Så idag är det vila som gäller. Men man har inga krafter alls. Ingen aptit eftersom jag har ont i magen. Fy bubblan.

Hoppas man kan bli lite mer happy sen. Hatar att känna såhär. Men som sagt, det är kanske sjukdomen som talar. Men även om så är fallet så känns det ju lite jobbigt. Men nu ska jag vila lite, ev försöka äta nåt. Kommer ett inlägg om gårdagen sen, o kanske även nån bild!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0