Berg och dalar..

Ja det är ju så olika hur man kan må dag för dag.. Man har sina berg o man har sina dalar. Just nu är jag nere i en dal. Började igår kväll. Vet inte vad som hände riktigt, men är inte alls på topp. Bara massa jobbiga tankar som far runt i huvudet. Försöker tänka på annat, försöker att se sakerna på den ljusa sidan. Men det går ju inte alltid. Men man vill ju inte gå runt o se ledsen ut så andra känner av det. Så är glad utåt. Det är ju sån jag är, glad. Det är så jag vill att alla ska se mig också, så som de förväntar sig att se mig. Jag kommer bli glad på insidan så småningom också. Det är lugnt.


Lugn fredag med tv-mys. Tror hela helgen blir lugn, har inte en krona så har inte såd med utgång eller nånting alls. Usch för att var pank!




<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0