Vad hände egentligen?

Ja kvällen igår blev ju kanske inte som jag tänkt mig :p Visst, jag blev full like a kastrull, men känns ju bra att jag och Malin däckade i sängen vid 11 på kvällen x) Snacka om att vi va askalas! Man kan ju bara fråga sig vad som hände. Men det va kul fram tills dess i alla fall :p Började hos Paulina där vi fixade oss och förkrökade lite. Sen bar det av till Salt och deras bartömning ;) Mycket folk, mycket kul! Men sen slutade det som det slutade x) Man sa inte köra teqila-race efter att man redan druckit mycket.. Men blir man bjuden är det svårt att säga nej ;p Träffade mycketfolk man kände igen och det va ju kul :) Men hade ju kanske varit roligare om vi hållt igång längre, hehe. Men så kan det gå! Mådde väl sådär när man vaknade men det va bara att ta bussen hem vid halv 11 och vara barnvakt till systerbarnen :p Kanske inte det jag helst ville göra idag, men söta är de ju^^ Nu har de nyss åkt hem så blir vila nu. Börjar ju inte förrän kvart i 4 imorn så det blir ju skönt med sovmorgon! Nu ska jag dö en stund i sängen^^

Förresten så blev jag av med min älskade tröja igår..:s Inte okej!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0