This is the time of my life.

Har precis sett avsnitt 3 av True Blood. Snälla, det är ju så bra! Det måste ju alla hålla med om. Jag sitter som klistrad framför tvn, jag måste bara se :) Längtar redan tills nästa onsdag då det är avsnitt 4!

Har ni missat och inte sett True Blood så är nästa avsnitt på onsdag, som sagt, klockan 22.00 :)

Nu är det väl dags att krypa ner i sängen snart. Och kanske läsa lite innan man släcker och sover :) Har börjat läsa en ny bok oc den verkar riktigt bra, många som har rekommenderat denna och nu äntligen så ska jag läsa den :p Jag är lite efter, i know!


Är så jäkla nöjd nu att M&M är hemma! I helgen då är det galej som gäller ;) Kommer bli en riktigt bra helg, det känner jag på mig redan :D Mitt humör är på topp just nu det ska ni veta! Allt känns bara så bra just nu :) Trivs på jobbet, har kommit igång med träningen igen och så skulle man ju inte kunna önska sig bättre vänner^^ Life's great!



<3

Kommentarer
Postat av: frida

ska ni in något till stan i helgen? :)

2009-09-10 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0