Oförglömlig helg!

Ja igår vid 7 på kvällen kom man hem från en riktigt rolig helg :) Den har bestått av mycket skratt kan man ju säga :p Vilket härligt gäng det blev. Men det va en myclet givande helg i själva klubbledar utblidnignen med, inte bara de roliga kvällarna och nätterna vi ska ta upp nu ;) Nej men man lärde sig mycket nyttigt tycker jag. Bra saker som vi nu kan ta med oss tillbaka hem :) Men allt hade vi det skoj tillsammans me, haha! Och skönt emd bastu och sen ett dopp i (iskalla)sjön. Och som alltid va det ju jag som inte va badkrukan, och först i ;) Jag ångrar inte att jag åkte! Sov länge gjorde jag idag också. Sov riktigt skönt måste jag säga. Och nu har man ont i hela kroppen, ajajaj.. Hehe, emn rolig helg med mycket bra humor ;p Kul att träffa Tobias med!

Idag blir det lite städning och så en sväng till Thun's med Malin och Malin :) Kul att umgås lite med dem nu när man kommit hem! Ska försöka att inte hadla alltför mycket på Thun's nu bara ;p Men ska fixa lite och så nu innan det bär av!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0