Måndagar är inte min dag.

Äckligt seg dag.. Skönt att det va en kort dag för mig. Snart är det faktiskt dags för ett gympa-pass med Stina :) Ska bli riktigt najs med lite konditionsträning! Imorn blir det styrketräning på gymmet. Men inte känner jag för jobbimorn inte.. Jobb till 21.. Usch och fy säger jag. Sitter och kollar efter andra jobb. Men ibland trivs jag hur bra som helst och ibland är det pest och pina. Men bara att hålla ut!

Fick reda på idag att min tattuering som jag vill ha kommer att kosta väldigt mycket. Och att det blir mer än en sittning.. Troligen mer än 2 tom :s Men får gå till stället och snacka med dem och se va de säger. Kanske ska göra den lite mindre. Jaja, vi får väl se men jag vill fan ha den! Men kommer dock dröja. Men nu ska jag i alla fall fixa lite innan jag ska iväg och träna.



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man få veta vad det är för tatuering? :D

sjukt nyfiken ju ;o

2009-09-21 @ 19:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0