Magen suger.

Att det aldrig kan va bra. Hur ska man orka stå ut med detta undrar jag. Jag är sjuk för ofta och det blir att jag är hemma från jobbet för ofta. Det är itne bra gott folk. Men jag ska fortsätta att ta det lugnt en tid framöver så jag verkligen kan bli bra! Det här måste funka. Jag får ge upp några helger ibland så att jag kan få må bra. Jag kanske mår bra på helgerna när jag är ute, men det är i veckorna sen som min kropp lägger av. Och det hör väl alla att det funkar ju inte.. Inte om man vill ha jobbet kvar i alla fall. Så nu du jävla mage ska du allt bli bra, vare sig du vill det eller inte!!



<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

krya på magen! <3

2009-09-22 @ 22:07:02
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/
Postat av: Frida

Konstigt att magen mår helt bra på helger? Då borde det ju ligga annat bakom som du kanske tänker på i veckorna. Ett pissigt jobb kan ju vara anledningen? Eller annat.. det brukar oftast vara psykiskt om nu inte läkarna hittar något fel.

2009-09-22 @ 22:17:23
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0