Kan vi ta denna dag en gång till..?

Önskar jag kunde komma på att jag hade ännu en söndag efter det här imorn.. Men icke. Tyvärr. Vill ha den här dagen igen, för idag har jag inte gjort nånting alls! Och det va grymt skönt ska ni veta, har vilat upp mig ordentligt. Så ska väl gå bra att jobba imorn. Ska ju bara jobba 13-16.45 sen är det ett gympa-pass med Stina som väntar mig 20.15 ;) Det blir nice! Sen ska jag komma iväg till gymmet några gånger den här veckan med. Sen har jag nån körlektion och sen i helgen bär det förhoppningsvis av till Katrineholm. Så är ledig från jobbet på fredag. Eller ska ta ledigt rättare sagt :p Hur som helst, blir nog en okej vecka, ska göra mitt bästa för att hålla humöret uppe på jobbet. Tintin jobbar ju bara ett par dagar denna vecka, sen slutar hon :/ Iväg till Spanien flyttar hon! Kommer bli tomt på jobbet utan dig ska du veta. Jag vill också till Spanien!!


Ibland bir jag bara så grymt förvirrad av mina egna tankar.. Fattar ibland inte va de ska betyda. Önskar jag kunde det :s Ibland är det bara en enda röra där uppe ska ni veta. Kan va lite svårt att veta va man vill och känner ibland.. Men va fan, så länge jag är glad, right? :D



<3

Kommentarer
Postat av: tintin

men fy fan hur ser man ut! haha

2009-09-22 @ 23:21:45
URL: http://forsbergtintin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0