Jag har kalla händer.

Och jag skämtar inte, de är verligen iskalla..!! Jag som brukar ha såna varma händer, emn nu är de verkligen som isbitar. Inte kul säger jag. Fryser verkligen som en tok! Inte bra. Tror det blir en riktigt tjock och mysig tröja till jobbet idag. Hela jag är ju som en isbit va fan! Uscha så kallt det är. Vart tog sommaren vägen?

Hade tänkt åka in och gymma idag, emn eftersom min hals inte är på topp så fick det bli lite lätt pilates-träning här hemma istället. Igår hade jag knappt nån röst när jag jobbade. Och den behövs ju för att jag ska kunna jobba. Så idag ska jag köpa halstabletter innan jag börjar. Busskort måste jag också köpa. Sen funderar jag på att gå och köpa en snygg tröja som jag såg igår..:p Jag va ju visserligen på Thun's i måndags och handlade men den här kostade ju inte mycket och den är ju riktigt snygg. Så vi får se hur jag gör! *Beslutsångest*

Idag är det jobb 16-21, imorn 16-18.45 (strömmen i byggnaden stängs av efter det) och fredag 12-17. Sen på fredag blir det en liten After work med några från jobbet igen på Flustret :) Trevlans! Det var ju god och gratis mat där så det säger man ju inte nej till ;D Sen fär vi se va mer som händer, några andra skulle kanske ut med så där kanske man hänger på! Denna helg känner jag inte för att ta det lugnt! Om jag inte bli sjuk vill säga :p



<3

Kommentarer
Postat av: frida

hösten är här med sina fina färger, tillsammans med kylan och förkylningar! haha, riktigt hemskt är det, men sommaren är snart tillbaka :)

Jessica är i Uppsala nu, så vi får fan passa på att ses snart! :)

2009-09-30 @ 13:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0