Iväg över helgen

Idag så ska man jobba 9-17 och sen möter jag upp Stina vid stationen och så åker vi iväg med la familia till Värmland :) Ska bli riktigt najs. Har verkligen sett fram emot det så ska bli kul att det äntligen är dags^^ Hoppas bara man fick med sig allt viktigt :p Man brukar ju alltid glömma nåt. Men ska bli skönt att komma hemifrån i helgen. Det är så grymt skönt att det är fredag! Ännu en vecka avklarad liksom.

Idag blev det buss in för mamma skulle åka så tidigt. Så fick trevligt sällskap av Oskar :) Vi va ju inne med bussen till 5 över 8 och jag börjar 9 så gjorde han sällskap till Katte och sen vände jag om och gick till jobbet :p Och nu sitter jag här. Om 10 min så ska vi alla börja arbeta. Suck. Jag önskar jag fått sova lite längre. Hade nog behövts. Men inget att göra åt, bara att ta sig en kopp kaffe och se allt från den ljusa sidan. Det är ju fredag! Och denna fredag ska jag inte säga eller skriva det ordet som jag vet att Ellen inte vill höra :p Jag ska skona henne från det för denna gången. Hehe.

Nu ska jag nog ta och fylla på kaffekoppen innan jag börjar. Ska nog ta mig en frukt med, känner att frukosten inte riktigt räckte. Men är i alla fall borta i helgen och kommer hem på söndag kväll. Är det nåt ni vill så har jag ju alltid mobilen med mig ;) Trevlig helg!



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha how thoughtful of you, det kommer väl nästa vecka stället. Ha en bra helg! <3

2009-09-04 @ 15:40:34
Postat av: Ellen

Det var från mig såklart!

2009-09-04 @ 15:41:08
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0