Härliga, lugna söndag.

Som sagt så blev jag ju helt överlycklig igår när jag kom på att det va söndag idag och inte måndag^^ Det är så skönt med en lugn och skön hemmadag ska jag säga er. De andra är på fotboll hela dagen så har huset för mig själv. Helt underbart. Har kollat lite på tv, städat lite, vart ute i solen och bara tagit det lugnt. Jag älskar denna dag. Visst, surt att det är måndag imorn, men eftersom det kändes igår som det skulle va måndag idag så känns det som jag tjänat en extra dag :p Och den extra dagen ska jag ta vara på!

Nu har jag i alla fall kommit på vad jag vill tattuera och vart! Hittade den igår och det va kärlek vid första ögonkastet ska jag säga er. Den kommer nog dock att kosta en del men det bryr jag mig inte om för den är så grymt snygg! Så nu är det bara att börja spara :)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0