Happy happy.

Nu är man hemma från jobbet! Dagen gick fort faktiskt och det är jag verkligen glad för :p De flesta jobbdagarna har varit så sega så skönt med en dag som går snabbt för en gångs skull. Såhär kommer mitt schema se ut frmöver:

Måndag 09-17
Tisdag 13-21
Onsdag Ledig
Torsdag 13-21
Fredag 09-17

Är ganska så najs schema ändå :) Med 90 kr/h + provision.

Nu sitter jag och snackar med Malin (höger) på msn! De har kommit hem nu :D Jag är så glad, har känts så tomt utan dem under de här 2 veckorna :p Men nu kan jag vara lycklig för nu är de hemma och de är välbehållna ;) Så i helgen kanske det blir utgång för oss, eller va säger ni flickor? Det skulle jag va sugen på i alla fall :) Ses måste vi göra så fort som möjligt i alla fall, det är en sak som är säker! Skönt att ha er hemma <3

Ikväll blir det först en god middag sen blir det nog att slappa framför en film :) Tycker jag låter som en riktigt bra plan om jag får säga det själv ;p Ska försöka somna rätt så tidigt med eftersom jag tänkte upp och åka in till gymmet imorn innan jobbet. Sköönt :)



<3




Kommentarer
Postat av: Ellen

Oh no. Ta med tjejerna på båttur på lördag ist? Vi ska ev. fira mig då :) PUSS

2009-09-07 @ 19:36:41
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0