Grey's!

Tänka va bra att man har en mamma som spelar in Grey's åt en när man jobbar kväll! Första avsnittet idag och jag sitter här som på nålar. Det är så spännande!! Men det sämsta har redan hänt, George är död..:( Så nu har man redan hunnit gråta ögonen ut sig, det va ju det jävligaste som kunde hände :( Ja, jag vet att det bara är en serie och blablabla, men det är fan sjukt att han är död! Nu är jag lite besviken måste jag säga. Men nu måste jag nog vända ögonen mot tvn och Grey's igen. Och efter det ska jag kolla på True blood som min mamma också spelat in^^



<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det var fan inte ok alltså.. Fattar dom inte att dom tappar en massa tittare nu, inte jag, men säkert andra :P

2009-09-30 @ 23:11:27
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0