Going away for the weekend.

Idag åker jag m.fl. iväg till Katrineholm för en klubbledarutbildning! Det ska bli riktigt skoj :) Träffa lite bekanta ansiken och umgås. Jag kan säga att jag vet att det kommer bli mycket skratt ;p Kommer va ett riktigt skönt gäng som ska dit så kan inte bli annat. Så en trevlig helg komer det bli! Stina kommer och hämtar mig vid 1 och så tar vi bussen in till stan. Tåget går runt halv 3 tror jag. Kommer bli riktigt najs, jag är taggad för den här helgen :) Och nu kommer jag har kul utan magont i alla fall :p (förhoppningsvis) Det tycker vi om!

Nu har jag i alla fall precis duschat och ska väl stoppa i mig lite frulle hade jag tänkt. Sen blir det att kolla det sista med packningen, förhoppningsvis får jag med mig allt. Ska fick nån macka och så att ta med mig på tåget med. Sen innan jag åker ska man försöka äta lunch med, om jag inte fortfarande är mätt från lunchen förstås. Men det är väl bäst att jag sätter igång nu! Ha en bra helg hörrni!




<3

Kommentarer
Postat av: Frida

"Ska fick nån macka och så att ta med mig på tåget med. Sen innan jag åker ska man försöka äta lunch med, om jag inte fortfarande är mätt från lunchen förstås"



Hahaha, det var kul :D hahaha..hahahah

2009-09-25 @ 11:26:36
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0