Finally Saturday.


Yes, nu är det ju lördag och här sitter jag klockan halv 10 liksom. Varför är jag inte i sängen och sover när jag får? Nej för att klockan 8 vaknade man ju och va så pigg så pigg.. Surt -.- Jag som kände för att sova länge idag. Men så kan det vara! Jag får väl ägna dagen åt städning mm. Det är ju nåt som behövs göras i mitt rum om man säger så (a) Men sen ikväll ska vi ha kul! Känner mig grymt taggad, nu ska vi ha kul flickor ;) Ska in till stan till 18-18:30 och så kör vi igång med att fixa oss och ha lite förfest innan det bär av ut :D Jag hoppas det blir en galen kväll med mycket roliga överraskningar! ;) Men nu ska jag försöka fortsätta städa, sen kanske man ska stoppa i sig lite frukost med. Det skulle ju inte vara helt fel.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0