Detta fält måste fyllas i.

Idag är det torsdag och min sista jobbdag för denna vecka. Känns hur skönt som helst :) Jobbar ju inte många timmar idag heller. Har hela dagen ledig, jobbar kväll. Så idag ska jag packa till helgen och sen laga lunch till mormor och lillasyster. Sen innan jobbet blir det en sväng till körskolan. Hur fan blir det med mitt körkort? Det går fan segt :p Men det kommer när det kommer.

Men jag undrar hur länge jag kommer bli kvar på mitt jobb. Jag letar ju nytt varje dag. Arbetskamraterna är ju riktigt bra och vi har kul, men jag är trött på själva jobbet. Men man ska ju vara glad för det man har. Finns ju många som går arbetslösa så ska inte klaga. Och när vi får ett nytt projekt blir det nog bättre :)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0