13-21

Det är min jobbtid idag. Känner mig inte så peppad, jag jobbar hellre 9-17. Men snart är det helg i alla fall! Bara sammanlagt 14 timmars jobb kvar, sen åker vi iväg till Värmlnd :) Och Stina ska nu med, det är till 100% bestämt nu^^ Ojojoj va kul vi ska ha det! Ska bli så skönt att åka dit, har inte varit där på ett år :o Helt sjukt. Så det ska bli riktigt skoj att komma dit igen, träffa alla man känner :)

Jag kom på imorse att jag missade ju True blood igår kväll! :o Och det är inte bra ska jag säga er. Nån som vet när reprisen går? Det är viktigt för mig att veta! Man kan ju inte bara gå och missa den hur som helst. Det är allvarliga saker. Faktiskt.

Jag undrar om jag är klar med allt innan jag ska in till jobbet.. Igår glömde jag min lunch och det va ju inte så smart. Men idag ska jag inte glömma den i alla fall. Hoppas jag, peppar peppar. Fast blir ju middag idag. Lunch äter jag innan jag åker. Så det måste jag hinna med! Usch va jag inte känner för att jobba idag. Min mage är inte på min sida heller, hoppas medicinen vill vara det idag åtminstonde :s Jaja men nu måste jag väl fixa lite innan det bär av till bussen.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0