Usch fy blä.

Mina bihålor är inte 100% idag. Blev bara jobb till 18 idag, pallade inte längre. Så nu ligger man här i soffan med en kopp te och värmer sig. Jag satsar på att må bra imorn för det måste jag. Man kan inte missa jobb! Men stod ut längre idag för det hjälpte inte med alvedon heller. Men som sagt, jag satsar på att må bra imorn. Så nu kurerar jag mig. Ska lägga mig snart med så jag får sova ut ordentligt. Nu ska jag nog inte skriva så mycket mer för har inte så mycket mer att skriva om :p Jo en sak till måste jag bara skrivs: YUMMIE! ;)



<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Emma. Det här är inte ok. Vem är yummie? You have to tell me. För jag tar för givet nu att det är en karl du menar. Så här kan vi inte ha det. Krya på dig!

2009-10-08 @ 22:39:19
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0