Tummen upp för lill-lördag.

Blev en ganska lyckad kväll igår med grabbsen :) Lite förfest hemma hos Tomas och sen vidare till Kalas! Inte jättemycket folk men det va najs endå, va en del man kände! Träffade nåra man inte sett på ett bra tag så det va ju sköj :) Trevligt ögongodis måste man säga med, men inget mer. Men det blev tidig buss hem eftersom nattbussen inte går på vardagar. Så kl 12 åkte jag och Oskar hem. De andra grabbsen skulle stanna till halv 5 bussen. Sugen på det? Nej inte precis :p Men det va rätt skönt att komma hem till sängen och få sova måste jag säga. Men tummen upp för Kalas, även om det inte va galet med folk just då så vare snyggt där inne och bra musik! Det kan jag tänka mig igen! Men nu måste jag få lite i magen :)

Haha, snygg jag ser ut då x) Men den bjuder jag på!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0