Trick or Treat

Det va en riktigt grym fest igår, riktigt lyckad! Mycket kul folk som kom, och det bästa va ju att alla faktiskt va utklädda! Kul att alla tog det på allvar :) Och jag och Stina va ritkigt grymma ;) Många andra verkade tycka det med, hehe. Men priset för bästa utklädnad blev ändå Helena som var utklädd till Edward Scissorhands. Riktigt snyggt och riktigt likt! Fanns många andra bra och roliga utklädnader :p Bröderna Fluff, Kizz, pirater, fångar, många killar utklädda till "vackra" flickor, pilot och massa annat! Jag och Stina va ju mimare och en del hade lite svårt att se skillnad på oss ;p Och vi hade övat mycket på våra mim-tricks! Vi va så bra ;) Men som sagt, grym fest och det va inge bråk. Dock en trasig glasflaska på golvet så jag råkade få in lite glas i foten men det va lugna puckar :p Festen kan man väl säga slutade vid 3. Vi blev hämtade kvart i 3 och jag blev hemskjutsad till mitt tomma hus. Men vi festade i typ 8 timmar och jag va inte så jättetrött när jag kom hem. Jag käkade lite mat och kollade lite tv innan jag somnade. Och ändå sov jag typ bara 7 timmar inatt men vaknade av mig själv. Lite konstigt, men men. Idag mår man toppen i alla fall, får se va denna dag kommer ha att erbjuda. Jag hoppas jag kan få hit Stina på lite käk senare :) Så får vi se om vi kör myskväll eller om det blir bowlan! You never know ;) Känner lite för att gå ut igen faktiskt, fast hemmakväll med film och bra sällskap är aldrig fel det heller^^

Men det va lite uppdatering i alla fall. Slänger in nån bild på mig och Stina i vår outfit ;) Fler bilder finns på min Facebook och på min bdb inom kort! Have a nice day!






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0