Ta-hand-om-mig-själv - dag

Va längesen jag hade en dag med bara mig själv. En dag till att rensa tankarna och bara ta hand om mig. Så idag har jag en sån dag :) En dag med me, myself and i ;) SKönt som bara den. Ensam hemma och inget att tänka på eller oroa sig för. Det är en sån lättnad som har sköljt över mig. Vet inte hur jag ska förklara men det känns jäkligt skönt i alla fall :) Så idag är det inget eller ingen som kan sabba nåt, idag är min dag. Och nu är man precis hemkommen efter en springtur och det kan man verkligen kalla att rensa skallen. Helt perfekt. Och strax ska man hoppa in i duschen och skölja bort det sista jobbiga tankarna och bara in med de positiva :) Tränin är bra mot jobbiga tankar, nu har jag tränat måndag, tisdag, onsdag denna vecka, och imorn väntar gymmet ;) Bort med dåliga tankar samtidigt som jag ska bli smal och fin! It's great! Men nu måste jag hoppa in i duschen istället för att sitta här och vara svettig och äcklig ;p

På tal om ingenting så är jag galet sugen på mango!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0