Sova kanske?

Ja nu är ju klockan över 12 så man borde ju sussa kudden. Säg nyss på EuroTrip, rikitgt kul! Men känner nästan för att se en till film..:p Får ju ändå sova till halv 10 imorn. Har bestämt mig för att det blir hemma-träning imorn och gymmet på torsdag. Men man kanske ska passa på att sova ordentligt nu när man får. Kan ju alltid kolla film en annan dag liksom ;p Så det får nog bli så att datorn stängs av och lampan släcks. Även fast jag inte känner mig speciellt trött så slår jag vad om att jag kommer somna rätt så fort, hehe.

Uscha mig va jag inte känner för att jobba imorn. Men man får fokusera på pengarna ;) Men största anledningen till att man faktiskt är kvar är ju arbetskamraterna, verkligen. Utan dem hade man ju inte orkat, det kan jag lova. Funkar både på fritid som på arbetstid ;) Me like you very mutch!

Nej men sova va det ja! Snacka om att jag drar ut på det så länge som möjligt. Förresten, jag har så grymt mycket jag vill försöka hinna med denna vecka som jag vet inte kommer gå. Ut med Stina och co, träffa M&M, träffa Ellen, filmmys med Frida och Jessica, filmkväll med jobbkompisarna och jag vet inte allt... En del saker kommer tyvärr få bli nästa vecka, min kalender är fan full.. Så är det även teater med mormor denna vecka + övningskörning och teoripluggning. Ja, och så jobb på det såklart! Och träning... Ja ni hör ju. Det här går ju inte alls ihop sig. Nu måste jag passa så inte magen blir cp, den har ju varit så okej den senaste veckan. Så vill jag fortsätta ha det tack! Nej men allvarligt, sova nu. Lite skratt innan först bara ;p




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0