Sömn är verkligen inte överskattat.

Har inte blivit mycket skrivet här under helgen ser jag. Och det är ju inte så konstigt eftersom jag inte varit hemma på hela helgen :p Kom nyss hem och har precis duschat. Det vart en soft men trevlig helg. Man tackar ;) Inte sista gången säger jag bara, hehe.. Men idag blir det slapp framför tvn. De andra drog in till stan precis för att kolla tapeter och så. Sen när de kommer hem så blir det en sväng till Östhammar för att hälsa på syster med familj :) Träffa mina små sötnosar igen!^^ Det va länge sen, usch och fy. Så ska bli så kul så :)

Blev inte mycket sömn denna helg. Va vaken från kl 6 på fredagsmorgonen och sov inte förrän halv 12 på kvällen igår :p Vaken i ca 36 timmar, skönt. Sen så gick man upp halv 10 idag, om jag ens sov så länge. Så 10 timmars sömn på hela helgen hittils.. Shit, inte konstigt att man är trött. Men det va väl värt det om man säger så, hehe. Det får vi göra om!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0