Snälla, en söndag till.

Just nu känns det som att skulle kunna göra vad som helst för att få ha en ledig dag till. Fast å andra sidan så blir det ju bio imorn efter jobbet och det är ju nåt att se fram emot! Grymt skoj ;D Och nu blev man nyss bjuden med ut nästa helg :p Käk på O'learys och sen vidare. Fan va najs säger jag till det! :p Mitt liv är så bra :) Och jag mår super! Tack för att jag har bästa vännerna man kan önska sig. Promenix med Ellen i veckan med? Förhoppningsvis. Vi hann ju inte med det idag. Måste ses snart ju vännen! Sen tänkte jag att jag gärna vill hitta på nåt med M&M nån dag tack!^^

Har färgat håret nyss så nu slipper man utväxten som va så äckligt råttfärgat. Blont och fint är va det är nu! Och det är så som jag föredrar det :p Så nu kan man väl känna sig lite fin igen. Men nu tänkte jag vända ögonen mot tvn och kolla klart på 7 miljonärer. Ganska så kul faktiskt, men har ju sett den förr. Kanske ska kolla nån annan film sen. Men vilken? Det lär bli en överraskning.



<3



Kommentarer
Postat av: frida

du, jag och jessica måste ses snart också! :o

2009-10-04 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0