Roligaste fredagen på länge!

En helt perfekt fredag måste jag säga. Började ju med att man fick sluta lite tidigare på jobbet :p Sen bar det av till Flustret på after work ;) Shit va kul vi hade det! Och god mat va det också :) Sen gick jag vidare och mötte upp Stina som kommit in till stan :) Vi gick först och tog en drink på Firman och sen bar det vidare till Etage! Träffade på Tobbe och Ludde där och det blev kareoke för fulla muggar, haha! Stina och jag ägde, det kan jag lova ;) Sen blev det mycket prat och skratt på övervåningen och när klockan kanske va kvart över 1 så gick vi till Redroom :) Där träffade vi Tomas med! Blev även en trevlig busstur hem med lite minnen från förra helgen ;p Så det blev en otroligt lyckad fredag! Och inte ä man bakis idag heller! Dock har jag varit riktigt trött. Dagen har bara flytit på och jag har inte gjort ett dugg. Eller jo jag kom för mig att äntligen dammsuga mitt rum :p Men annars så har det bara varit en sväng till Alunda och så mys framför en film! Stolthet och fördom^^ Har ni itne sett den, se den!

Nästa vecka blir nog en bra vecka. Har lite att se fram emot. På måndag blir det bio med några från jobbet. The Final Destinaition i 3D ;) Kommer bli grymt skoj och häftigt. Sen på onsdag blir det teater med min kära mormor :) Hantverkarna ska vise! Och innan den börjar så ska vi käka lite mat med :) Kommer bli så trevligt! Men nu måste jag fixa med lite viktiga papper och skit, även om det kanske inte lockar. Men nu är man ju vuxen!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0