:p :p :p :p :p

Här sitter man framför tvn och käkar frukost. Inatt sov jag grymt skönt^^ Så nu känner man sig skapligt utvilad i alla fall. Idag så blir det stan med Stina för att fixa outfit till halloween ;) Får se va vi kan hitta på! Har en till grej inbokand idag, hehe ;) Kommer bli fett nice men vi får se hur det blir den kommande veckan :p Det är lite pirrigt i magen just nu måste jag säga. Lite nervöst. Men vet att jag inte kommer ångra det!

Men ska fixa lite nu så jag hinner allt innan Stina slutar jobbet klockan 12. Kan hända att hon slutar tidigare så lika bra att vara beredd ;p Juste, man ska ju slå en pling till folktandvården med. Ojoj.. Sen doktorn också. Trodde jag va ledig från jobbet men här har man ju massa samtal att ringa :p



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0