Ont i hals och bihålor.

Ja inte kan man kalla sig frisk inte. Men tillräckligt frisk för att jobba, ja. Hoppas bara man inte blir värre så man måste vara hemma från jobbet. Kan inte missa jobb. Men alla är ju sjuka på jobbet så alla smittar alla.

Man kom hem för en halvtimme sen efter att ha bowlat på Fyrishov :) Jag kan tyvärr inte skryta med nått eftersom jag sög, men kul va det ;p Så det har varit en lång dag. Nu kollar man på True blood och sen blir det sängen. Man ska upp halv 8 imorn.. Och kommer inte komma hem förrän 9 på kvällen :s Usch va jobbigt.. Somnar bara jag tänker på det. Men det är torsdag imorn och så är det bara fredag kvar ochså helg^^ Fan så skönt. Man ser fram mot den hela veckan, sen är det helg och sen börjar det om på måndagen och man bara längtar till helgen. Ja så kan det va! Men ska kolla tv nu och gosa ner mig i sängen :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0